Miki Miki
1631
BLOG

gdzie mam administrację?

Miki Miki Rozmaitości Obserwuj notkę 36

"nie chcę nawet pisać, gdzie mam administrację, proszenie ich o coś, lub jakikolwiek kontakt z nimi. "

Pytanie za dziesięć punktów i mydełko - kto i gdzie tak napisał?

Brawo Watsonie - znowu zgadłeś. Mój ulubieniec Nicpoń Artur, tutaj na saloniku. Chłoptaś traktuje to miejsce jak słup ogłoszeniowy, z jednej strony wiesza info o notkach na swoim blogu, który bez tego wspomagania sobie gdzieś tam na obrzeżach sieci dogorywa, z dugiej strony obsikuje nogawki właścicieli.

Ciekawe jak długo jeszcze? Freman se raz z was jaja zrobił i poleciał w niebyt.

 


Miki
O mnie Miki

nie lubię pisać o sobie, poczytaj moje teksty. Wiara jest jak kutas. Masz to sobie noś ale nie obnoś się z tym, nikogo nie zmuszaj do kontaktu a już na pewno nie wciskaj w usta dzieciom Napisz do mnie: miki(maupa)wiarus.org "Raz pewien Władek zadał bzdurom kłam, gdy kaczor bajki rozsiewał jak spam. Wtórując Henryce, zakrzyknął w rocznicę: Jarek, nie pierdol, nie było Cię tam"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości