Miki Miki
828
BLOG

Kłamliwe ankiety

Miki Miki Polityka Obserwuj notkę 3

Od dawna przypuszczałem, że ankiety, publikowane w saloniku są manipulowane. Dziś to się potwierdziło. W ankiecie o propozycji Bronisława Komorowskiego tyczącej zaostrzenia przepisów o manifestacjach i demonstracjach kliknąłem "tak". Po wyświetleniu wyników doznałem niejakiego zdziwienia. Efekt widać powyżej.

 

 

Miki
O mnie Miki

nie lubię pisać o sobie, poczytaj moje teksty. Wiara jest jak kutas. Masz to sobie noś ale nie obnoś się z tym, nikogo nie zmuszaj do kontaktu a już na pewno nie wciskaj w usta dzieciom Napisz do mnie: miki(maupa)wiarus.org "Raz pewien Władek zadał bzdurom kłam, gdy kaczor bajki rozsiewał jak spam. Wtórując Henryce, zakrzyknął w rocznicę: Jarek, nie pierdol, nie było Cię tam"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka